سفارش تبلیغ

سلام بر تمامی انسان هایی که برای عظمت وعزت کشور خود ارزش قائلند. ما کمتر از آنیم که کسی را نصیحت کنیم،اما بعضی جملات را ذکر می کنیم تا کسانی که تازه می خواهنند تصممیم بگیرند،آگاهانه تر این امر مهم را انجام دهند.انشاءالله

واما بعد،ای محبان خاک پاک میهن،جامعه ما امروز آلوده است.

عزیزان ،جامعه همانند یک بدن است وهر بدنی چند نوع سیستم دفاعی دارد ما که جز آحاد جامعه هستیم همانند سیستم هایی هستیم که نبایید اجازه دهیم بیماری وارد بدن«جامعه» شود،اما چگونه؟

ای هم وطن ما باید بیماری را بشناسیم تا بتوانیم از ورود آن به جامعه جلوگیری نماییم.امروزازخطرناک ترین بیماری های یک جامعه اندیشه های مخرب سیاسی است که اگر خدای ناکرده بر جامعه مسلط شود ضربات جبران ناپذیری براین بدن خواهد زد که دیگر ترمیم آن کار ساده ای نیست.

ای بنده  خوب خدا امروزتو به عنوان یکی از محافظان این جامعه هستی ؛به اطراف خود خوب بنگر،ببین چه کسی برای خدا قدم بر می دارد،ببین چه کسی از دین الگو گرفته،آگاهانه بنگرتا ناآگاه برپیکره بدن آسیبی نرسانی.

چو ایران مباد تن من مباد...

انشاءالله به شرط حیات ومعرفت« ادامه دارد... .»




      

بسم الله الرحمن الرحیم

 امروز جامعه ما به سمت راهی قدم برمی دارد که منتهای آن به جامعه ای قدرت مند از نظر علمی وعملی از تمام جهات تبدیل خواهد شد.

اگر بخواهیم با سرعتی معقول به اهداف والای انقلاب عزیزمان نزدیک شویم باید مصمم باشیم وعزمی راسخ را وسیله  راهمان قرار دهیم وانتخاب های فردی و اجتماعی خود را در طول این هدف متعالی قرار دهیم.

امروز که جامعه ما در ثبات نسبتاَ خوبی به سر می برد باید سعی کنیم با نظرات وانتقاد های سازنده خود در پیشبرد اهداف ملی بکوشیم.

ای ایرانی بکوش وآگاه باش،بکوش تا یک سیاست مدار باشی نه یک سیاست باز،ای هم وطنم در هر کنارو گوشه این کشور پهناور که هستی برای اقتدار ملت وکشور خود بکوش.

ای ایرانی آگاه باش که ابر قدرت های جهان از اظهار نظر تو سخت می هراسند آنها خوب می دانند که ایمان تو چه نیروی عظیمی است.ایمانی که به راهت داری،به هدفت داری واز همه مهمتر به امر پروردگارت داری.

ای برادرم وای خواهرم،امروز روزی نیست که ما بخواهیم روبه روی یک دیگر بنشینیم و این وآن کنیم ،امروز باید در میدان عمل قرار بگیریم وپشت سیاست بازان را به خاک برسانیم.

به شرط حیات «ادامه دارد...




      

.

تقاضای این برادر کوچکتر شما که دستش از حیات دنیوی کوتاه است، حمایت از اسلام، ولایت فقیه و حضور در مراسم نماز جمعه و جماعت و دیگر مراسم عبادی است. بدانید آنگاه که خودتان را از اینها جدا کنید، باید منتظر عقوبتهای الهی باشید. دوستی با خدا باید به قدری زیاد باشد که برای رضایت خاطر او هر دشواری و ناهمواری برایمان آسان و هموار جلوه کند.




      




+ سلام.به همه ی دوستان.نمایش تمام نمای توحید در تالار کربلا.!امام حسین علیه السلام خدارا به نمایش گذاشت تمام ایات قرآن را. لایفقهون ها لا یشکرون ها

+ انتظار احساس نیاز به وجود عینی وحقیقی وعملی اسلام ناب محمدی است...