سفارش تبلیغ

تنها بهانه برای حضور رقبای احمدی نژاد

بهروز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با انتقاد از میرحسین موسوی و حامیانش اظهار داشت: از همان ابتدا که این فرد و طرفدارانش وارد عرصه انتخابات شدند محور و هدف اصلی تبلیغات خود را حذف دولت نهم قرار دادند.

وی ادامه داد: نه تنها موسوی، بلکه دیگر رقبای احمدی نژاد نیز به جای ارائه برنامه ها و شیوه های مدیریتی خود جهت اداره جامعه تضعیف عملکرد دولت را مبنا و ملاک خود قرار داده اند .

نماینده سمیرم در مجلس به تخریب این عده علیه اقدامات دولت عدالت خواه اشاره کرد و با بیان این مطلب که سفرهای استانی رئیس جمهور با وجود ثمرات بسیار آن برای کشور از سوی این افراد زیر سوال رفت، افزود: رقبای احمدی نژاد در مناظره با رئیس جمهور همگی با متهم کردن دولت نهم و اقداماتش وارد میدان شدند، اما تیزهوشی احمدی نژاد مانع تحقق خواسته های آنان شد.

جعفری عدم پاسخ به سوال احمدی نژاد در مناظرات صورت گرفته بین نامزدها را نمونه بارز بد اخلاقی انتخاباتی دانست و گفت: موسوی به عنوان رقیب اصلی احمدی نژاد برنامه های مدون اجرایی برای کشور ندارد.

نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه تحقق ارزش ها و ‌آرمان های انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بسیار اهمیت دارد، ‌تصریح کرد: بیشترین هتاکی ها و بی اخلاقی ها در انتخابات این دوره ریاست جمهوری از سوی رقبای احمدی نژاد صورت گرفته است.

 




      

امشب می خواهم به تو سلام کنم.

امشب می خواهم با تو برای تو گریه کنم.

امشب می خواهم از عمق سکوتم فریاد برآورم وتو را مادر صدا بزنم.

امشب می خواهم چنان صدایت بزنم که جانت بلرزد.

امشب می خواهم سرم را روی دامان بگیری.

امشب می خواهم مادری کنی.

امان از امشب!

خدایا از امشب به تو پناه می آورم.

خدایا دلم گرفته خدایا دیگر نمی خواهم،خدایا دیگر نمی خواهم به غیر از برای تو بگویم ،بشنوم ،بروم، باشم ،بخورم ، زندگی کنم، بمیرم... .

خدایا اصلا عاشقت شدم می خوامت دیگه خودم رو نمی خوام .

خدایا یادم بده،خدایا به من بیاموز تا دیگر من نباشم وتو باشی وتو باشی وتو

خدایا با سلام به فاطمه شروع کردم.

شنیدم که گفتی اگر فاطمه نبود هیچ نبود.

بحق فاطمه مرا دریاب تا دُر گردم برای تو.


      
<      1   2      




+ سلام.به همه ی دوستان.نمایش تمام نمای توحید در تالار کربلا.!امام حسین علیه السلام خدارا به نمایش گذاشت تمام ایات قرآن را. لایفقهون ها لا یشکرون ها

+ انتظار احساس نیاز به وجود عینی وحقیقی وعملی اسلام ناب محمدی است...