سفارش تبلیغ

به نظر شماآقا امام زمان چه هدیه ای به مادرش می دهد؟


      

احمدی نژاد

برای ریاست جمهوری در دوره ی دهم

مناسب نیست ؛

چون خدمت خالصانه ، صداقت و شجاعت را اصول کار خود قرار داده است

چون مقابل استکبار جهانی و هم پیمانانش ایستاده است

چون نمی گذارد 40 تن سیب زمینی مثل 130 تن پیاز بگندد

چون اسراییل و هم پیمانانش از او حمایت نمی کنند

چون به مبارزه با مفاسد اقتصادی پرداخته است

چون با گروه های ضد انقلاب دیدار نداشته است

چون به مناطق محروم رسیدگی می کند

چون به احیای انقلاب اسلامی پرداخته است

چون به شعارهای عوام پسند غیر واقعی روی نیاورده است

چون بدهی های خارجی کشور را کاهش داده است

چون سهام عدالت را بین مردم پخش کرده است

چون سخنانش را با دعای فرج شروع می کند

چون به تمامی استان های ایران سفر میکند

چون بنزین را سهمیه بندی کرده است

چون واقعا مدرک دکتری گرفته است

چون اولین کسی است که به فکر جراحی اقتصاد ایران است

چون به دنبال پر کردن جیب خود و خانواده اش نیست

چون از بیت المال برای تبلیغاتش مصرف نکرده است

چون سیاست خارجی عزتمند را استوار کرده است

چون سعی در ایجاد فجایعی نظیر 18 تیر نداشته است

چون توهین های صورت گرفته به خودش را می بخشد

چون جلوی تفکیک دین از سیاست را سد کرد

چون به مخالفانش توهین و پرخاش نمی کند

چون پایبند به گفتمان اصول گرایی است

چون مدافع حقوق مظلومان است

چون بسیار بسیار پرکار بوده است

چون فساد مالی ندارد




      

در پی حمله به برخی ستادهای حامی و پاره کردن بنر ها ، پلاکاردها و اقلام تبلیغاتی ، ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد با صدور اطلاعیه از هواداران خواست ضمن حفظ آرامش و بردباری و رفتار متین و مهرورزانه، از هر گونه رفتار تند و مقابله به مثل به شدت پرهیز نموده و در صورت لزوم مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی مرتبط و ستاد مرکزی گزارش نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع ملت بزرگوار و قدر شناس ایران اسلامی می رساند اخیراً به بعضی از دفاتر ستادهای حامیان جناب آقای دکتر احمدی نژاد حمله و بنر ها، پلاکاردها و اقلام تبلیغاتی مرتبط با دکتر احمدی نژاد را پاره کرده¬اند که خوشبختانه با شکیبایی ستادهای حامی و درایت مراجع ذیربط کنترل و متخلفان در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته اند.

لذا از کلیه ستادهای هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد در استانها و حامیان خود جوش درخواست می شود در صورت برخورد با حوادث مشابه ضمن حفظ آرامش و بردباری و رفتار متین و مهرورزانه، از هر گونه رفتار تند و مقابله به مثل به شدت پرهیز نموده و در صورت لزوم مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی مرتبط و ستاد مرکزی گزارش نمایند.

همانطور که ذکر شده است، شیوه های تبلیغاتی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که توام با تخریب و تحریک است نشان می دهد قصد دارند فضای خفقان تبلیغاتی ایجاد نمایند. لذا هوشیاری و دقت عمل ضروری است.




      

 

ما از کسی حمایت می کنیم که

برای رضای خدا بگوید،بشنود،بخواند،بخورد،بخوابد،برود،بیاید

ودرنهایت

 برای رضای خدا بمیرد

 که

البته چنین کسی

 حقش مردن نیست!

 




      

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در اجتماع عظیم و پرشکوه قشرهای مختلف ملت در مراسم بیستمین سالگرد رحلت امام خمینی(رض) ، برافراشتن 2 پرچم «احیای اسلام» و «عزت و سربلندی ایران و ایرانی» را 2 بعد حرکت تاریخی امام راحل خواندند و با اشاره به تلاشهای دشمنان برای جلوگیری از ادامه پیشرفت و اعتلای ملت ایران تأکید کردند: همه مردم و همه علاقه مندان به «استحکام نظام و اسلام و ملت ایران»، با همه توان و نشاط در انتخابات 22 خرداد به پای صندوق های رأی بیایند.

در این مراسم که در صحن مرحوم سید مصطفی خمینی در حرم مطهر امام برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای با تسلیت سالروز مصیبت فقدان پدر عظیم الشأن ملت ایران، احساس هویت و اصالت مسلمانان در دنیا را یکی از نتایج ارزشمند برافراشته شدن پرچم احیای اسلام از جانب امام خمینی (ره) دانستند و افزودند: در نتیجه نهضت بزرگ اسلامی امام راحل، ملت فلسطین بعد از دهها سال ناکامی جان گرفت، کشورهای عربی پس از شکست های متوالی احساس امید کردند، و رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی که چهره شکست ناپذیری از خود نیز ترسیم کرده بود، از دست جوانان مسلمان سیلی خورد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به انتفاضه های پی در پی مردم فلسطین و ضربات پیاپی آنها به رژیم صهیونیستی، عقب نشینی رژیم اشغالگر از لبنان و شکست این رژیم در دو جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه خاطرنشان کردند: همه اینها به برکت احیای پرچم اسلام به دست امام خمینی(ره) بوده به گونه ای که رژیم صهیونیستی مجبور شده است، موقتاً شعار از نیل تا فرات را کنار بگذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه تبیین آثار و نتایج برافراشته شدن پرچم احیای اسلام افزودند: تلاش ملت های مسلمان برای ایجاد حکومت و نظام اسلامی، ایجاد روحیه امید در میان روشنفکران دنیای اسلام، و نرم تر شدن لحن دنیای غرب در برابر مسلمانان، همه از برکات و نتایج بیداری عمومی و ایستادگی در دنیای اسلام است.

ایشان تأکید کردند: مسلمانان در سراسر دنیای اسلام باید این تجربه موفق و مغتنم را قدر بدانند و راه خود را براساس آن تنظیم کنند زیرا تنها راه عزت و سربلندی ملت های مسلمان، ایستادگی آنان است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نرم شدن لحن دنیای غرب در قبال مسلمانان و تلاش دولت جدید امریکا برای ارائه چهره ای جدید از خود افزودند: به طور قاطع می گویم، ایجاد تغییر و چهره جدید، با نطق و حرف و شعار به دست نمی آید بلکه نیازمند عمل و جبران حق کشی های فراوان امریکا در حق ملت ایران و ملتهای منطقه است.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: دولت قبلی امریکا با اقدامات خشونت آمیز، مداخله های نظامی، تبعیض ها و مداخله های زورمدارانه خود چهره ای زشت، منفور و خشن از دولت امریکا ترسیم کرده و ملت های مسلمان از ته دل از امریکا متنفرند.

ایشان در بیان نمونه هایی از حق کشی های امریکا، افزودند: امریکا از دموکراسی و اعتبار رأی ملت‌ها حرف زد اما آراء مردم فلسطین را در انتخاب دولت مورد نظرشان نادیده گرفت و با حمایت کامل از رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین را اخلال‌گر و شریر خواند.

رهبر انقلاب اسلامی عملکرد امریکا را در قبال موضوع هسته ای کشورمان یادآور شدند و افزودند: امریکایی‌ها در مقابل حق طبیعی و مشروع مردم ایران که خواستار دستیابی به صنعت هسته ای و استفاده از انرژی هسته ای در مسائل گوناگون صلح آمیز هستند، با دروغ گویی و کتمان حقیقت، ملت ایران را به تلاش برای ساخت بمب هسته ای متهم کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: ملت ایران و مسئولان کشور بارها اعلام کرده اند که سلاح هسته ای در نظام تسلیحاتی ما وجود ندارد و حتی اعلام شد که از نظر اسلام استفاده از سلاح هسته ای حرام است اما غربی ها و به ویژه امریکا در تبلیغات دروغین خود می گویند ایران به دنبال بمب هسته ای است که این برخورد، حق کشی آشکار است.

ایشان با اشاره به اقدام رئیس جمهور نابخرد قبلی امریکا در اشغال افغانستان و عراق به بهانه مبارزه با تروریسم تأکید کردند: صداقت دولتمردان امریکا هنگامی آشکار می شود که در عمل دست به تغییر بزنند وگرنه با صدها نطق و سخنرانی و تحویل حرفهای شیرین به ملت های اسلامی، تغییری به وجود نخواهد آمد.

ایشان «احیای روح عزت و سربلندی ایران و ایرانی» را بعد دیگری از حرکت عظیم امام خمینی دانستند و خاطرنشان کردند: امام احساس حقارتی را که حکومت های وابسته و دیکتاتور و روشنفکران غرب زده در کشور القا کرده بودند، از روح ملت زدود و با دمیدن مستمر روح خودباوری و اعتماد به نفس، به ملت ایران ثابت کرد که «ما می توانیم و ما قدرتمندیم».

حضرت آیت الله خامنه ای امکانات مادی را برای پیشرفت هر کشور ضروری برشمردند اما افزودند: رکن اصلی پیشرفت و اقتدار، مؤلفه های معنوی و بویژه احساس اعتماد به نفس و عزت ملی است که می تواند، نظامهای منتخب مردم را، در مقابل زورگویان استحکام و پایداری بخشد و هر ملتی را از تأثیرگذاری در معادلات و سیاستهای بین المللی برخوردار سازد.

رهبر انقلاب اسلامی، عزت ملی را، ضرورتی بسیار اساسی دانستند و در تبیین ابعاد مختلف و عملی آن افزودند: اتکای به مردم در بعد مدیریت کشور، خودکفایی و قدرت مبادله در عرصه اقتصادی، تولید علم و داشتن سهم عمده در بنای علمی جهان، و افتخار به فرهنگ و سنتهای ملی از جمله مسائلی است که عزت ملی را معنا و مفهوم می بخشد.

ایشان احترام به فرد فرد انسانها را معنای عملی عزت ملی در عرصه اداره جامعه دانستند و افزودند: عزت ملی در سیاست خارجی یعنی برخورداری از استقلال رأی به گونه ای که هیچ قدرتی نتواند هیچ مسئله ای را بر کشور و ملت تحمیل کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به پایبندی ملت و نظام به «اعتماد به نفس ملی» و عزت ملی به عنوان رهنمود گرانقدر امام افزودند: حرکت سی ساله کشور در این زمینه، با فراز و نشیب همراه بوده اما هیچگاه متوقف نشده است و ملت فهیم ایران، با حفظ عزت ملی در همه عرصه ها، راه رسیدن به اوج اعتلا و پیشرفت را ادامه می دهد و با اقتدار کامل به نقطه ای می رسد که دشمنان حتی جرأت تهدید او را نداشته باشند.

رهبر انقلاب اسلامی با انتقاد از کسانی که می گویند ملت ایران خوار شده است، تأکید کردند: آثار عزت این ملت بزرگ در مسائل مختلف جهانی نمایان است و حرف کسانی که می گویند ملت ایران به علت پایبندی به اصول خود، از چشم دنیا افتاده است، ابداً قابل قبول نیست.

ایشان در همین زمینه افزودند: دشمنان مداخله گر و زورگوی جمهوری اسلامی که جبهه متحدی در مقابل ملت تشکیل داده اند، با تبلیغات وسیع سعی می کنند، حقارت ملت ایران را القا کنند اما واقعیت این است که احترام به ملت بزرگ ایران و امام راحل عظیم الشأن در اعماق دل دشمنان نظام نیز رسوخ کرده است.




      

استاد دانشگاه مازندران گفت: همیشه یک سری حقایق و مسائل در کشور وجود داشته و جامعه ما نیز همیشه نیازمند به افشاگری این واقعیت ها بوده وحالا احمدی نژاد باشجاعت این اقدام را انجام داده است .

"اکبرلطفی" روز جمعه در خصوص مناظره پخش شده میان احمدی نژاد و موسوی ، با بیان اینکه تاکنون این حقایق برای مردم ما بازگو نشده بود به خبرنگار ایرنا گفت : این در حالی است که آقای احمدی نژاد در طول این چهارسال برای بیان این واقعیت ها آمادگی داشت.

وی با بیان اینکه مردم در روز 22خرداد سرنوشت آینده کشور را رقم خواهند زد تصریح کرد: این حق مردم ماست که از حقایق کشور خود مطلع باشند.

وی اضافه کرد: احمدی نژاد مردم را از برخی حقایق که حق آنان است بدانند، آگاه کرد.

این استاد دانشگاه اظهارداشت:البته اشخاص و جریاناتی نسبت به طرح مباحث مطرح شده در این مناظره اعتراض دارند اما آشکار شدن این حقایق در راستای آگاهی ‌مردم است.

لطفی در ادامه افزود:با وجود اینکه مردم در هفته آتی سرنوشت آینده کشور را رقم خواهند زد باید این حق را داشته باشند که از حقایق کشور خود مطلع باشند.

وی با اشاره به لزوم مطلع شدن مردم از برخی حقایق تصریح کرد: آگاهی مردم از برخی وقایع کشور در انتخاب شا‌ن موثر خواهد بود و احمدی نژاد مردم را از برخی حقایق که حق آنان است بدانند، آگاه کرد.

به گفته وی افکار عمومی به واقع از برخی اطلاعات وحقایقی که مطرح می شوند، رضایت دارند.




      

احمدی‌نژاد 4 سال پیش هم برای مناظره با کاندیداها اعلام آمادگی کرده بود اما هاشمی رفسنجانی از انجام آن طفره رفت و فکر می‌کنیم الان فرصت مناسبی برای برگزاری مناظره بین آن‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی در گفت‌وگو با فارس درباره عملکرد صدا و سیما در تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: هر چند متأسفانه شاهدیم تبلیغات انتخاباتی این دوره در برخی از ابعاد با تخلفاتی مواجه است و به ویژه یکی از کاندیداها در شهرها و مراکز استان‌ها به شیوه‌های غیر قانونی در حال تبلیغ است اما صدا و سیما فرصت مناسبی را فراهم آورده تا همه کاندیداها به شکل مساوی بتوانند از فرصت تبلیغات در رسانه ملی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: اینکه مشاهده می‌کنیم که کاندیداهای اصلاح‌طلب نسبت به عملکرد صدا و سیما اعتراض دارند به این علت است که نمی‌توانند رفتارهای غیر قانونی خود را که در محیط‌‌های تبلیغی دیگر که در بیرون از صدا و سیما دارند در این رسانه داشته باشند.

رسایی اضافه کرد: رسانه ملی محیطی با مدیریت مستقل و کاملاً مشخص است و امکان رفتارهای غیر قانونی توسط این افراد در آن نیست از این رو این کاندیداها شروع به تبلیغات سوء و مظلوم‌نمایی کرده‌اند و ‌گرنه صدا و سیما این فرصت را به شکل مساوی در اختیار همه قرار داده است لذا طبیعی است که شاهد باشیم که برخی از آقایان ناراضی و نگران باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: برخی از کاندیداها چون احساس می‌کردند برنامه‌های صدا و سیما به ویژه مناظره که دو طرفه است و افراد ادعاها و نقدهایشان در آن رنگ حقیقت یا کذب می‌گیرد از برگزاری آن ناراضی بودند و به صدا و سیما فشار می‌آوردند که بتوانند برخی از کارشناسان را در جلسه مناظره همراه خود ببرند.

وی خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که دست‌هایی در کار بودند تا برنامه مناظره را به هم بزنند و آن طور که مطلع شدیم مشاوران موسوی به وی اعلام کرده‌ بودند که اگر در جلسه مناظره شرکت نکند 3 به هیچ می‌بازد ولی اگر در جلسه مناظره با احمدی‌نژاد شرکت کند 20 به هیچ می‌باز‌د و هم‌اکنون دیدیم که همان‌طور که بعضی‌ها گفته بودند مناظره آن‌ها به جلسه‌ای تبدیل شد که اگر موسوی نمی‌آمد 3 به هیچ می‌باخت و هم‌اکنون که در جلسه مناظره با احمدی‌نژاد شرکت کرد‌ 20 به هیچ باخت.

رسایی ادامه داد: احمدی‌نژاد 4 سال پیش هم برای مناظره با کاندیداها اعلام آمادگی کرده بود اما هاشمی رفسنجانی از انجام آن طفره رفت و فکر می‌کنیم الان فرصت مناسبی برای برگزاری مناظره بین آن‌ها است.
رسایی گفت: اگر صدا و سیما برای هواداران کاندیداها هم فرصت حضور در این رسانه را فراهم کند، مناسب است.




      
   1   2      >




+ سلام.به همه ی دوستان.نمایش تمام نمای توحید در تالار کربلا.!امام حسین علیه السلام خدارا به نمایش گذاشت تمام ایات قرآن را. لایفقهون ها لا یشکرون ها

+ انتظار احساس نیاز به وجود عینی وحقیقی وعملی اسلام ناب محمدی است...